HOME




Assalamualaikum semua dan Salam Sejahtera....

Selamat Datang ke Blog saya, San's Design. Disini saya menawarkan perkhidmatan Design dan Photo editing dengan trandmark saya adalah Foto bersama Quotes (kata-kata mutiara).

Pernah tak anda terfikir untuk menjadikan foto kenangan anda sebagai satu cebisan seni yang harus anda ingati dan menjadikannya sebagai hiasan dinding rumah atau pejabat anda? Atau mungkin anda ingin menggantung kata-kata semangat di bilik tidur atau pejabat anda sebagai satu pendorong untuk kehidupan seharian anda tapi menggunakan foto anda sendiri sebagai model?

Yup, San's Design boleh merealisasikan idea anda itu menjadi satu cebisan seni!!!

Klik video dibawah untuk lebih faham tentang service yang saya tawarkan :




Apa yang perlu anda lakukan adalah Shot gambar anda dalam pelbagai aksi (lagi banyak lagi bagus) atau ambil saja mana-mana gambar yang sedia ada, emailkan kepada saya gambar tersebut bersama Quotes pilihan anda dan butiran peribadi anda. Untuk Quotes, anda boleh google sendiri atau menyerahkan saja kepada saya untuk saya pilihkan sendiri untuk anda.

Bagi masa kepada saya untuk meng-edit-kan gambar tersebut dalam tempoh masa tertentu. Gambar yang sudah diproses itu akan dilihat oleh anda terlebih dulu sebelum dicetak, di-frame-kan dan diposkan kepada anda berpandukan alamat yang diberi.

Contoh - Gambar kiri adalah gambar asli manakala gambar kanan adalah gambar yang
sudah diedit. Foto diambil menggunakan kamera Samsung J5


Jika anda mahu dalam bentuk JPEG, bayaran tambahan akan dikenakan.



No comments:

Post a Comment